Skip to main content

Beste ouders/verzorgers en welpen jongens en meisjes,

 

Ook dit jaar is er weer een zomerkamp!

Het zomerkamp is van woensdag 15 Juli 2015 11:00 uur – zondag 19 Juli 2015 15:00 uur. In dit bericht wordt alle informatie van het kamp weergegeven:

 

1: Locatie + brengen en ophalen:

De deelnemers worden op woensdag 15 juli 11.00 uur verwacht bij het Jongensclubhuis van scouting Winterswijk.

 

Adres:

Starckenrodegroep

Scouting Winterswijk Jongensclubhuis

De Huininkmaat 4,

7101 JJ Winterswijk.

 

Zondag 19 juli kunnen de welpen om 15.00 uur weer opgehaald worden bij het jongensclubhuis van Scouting Winterswijk.

 

Voor een routebeschrijving kan doorverwezen worden naar deze link (een Google-maps kaartje opent).

 

Of naar de site:

http://www.scoutingwinterswijk.nl/index.php/nl/clubhuizen/het-jongensclubhuis

 

2: Noodnummer:

Tijdens het kamp is de leiding voor dringende gevallen bereikbaar op het noodtelefoonnummer van leiding Martijn Hendrikx : 06-26945839.

Let op: Eerder stond hier het telefoonnummer van Benjamin weergegeven; dit is wegens omstandigheden gewijzigd.

 

3: Bevestiging aanmelding:

Bevestiging aanmelding: We willen u vragen om uiterlijk woensdag 1 juli uw aanmelding te bevestigen via een internet-formulier op: https://docs.google.com/forms/d/1AhxATxFU61f2cE3zKnNxBiGl-seQHON-6ijO5ZI_kRM/viewform?edit_requested=true. Op dit formulier staan ook enkele concrete afspraken omtrent de gang van zaken en de betalingsinstructie.

 

4: Kampbijdrage:

Per welp dient een kampbijdrage van € 85 te worden overgemaakt. De kampbijdrage dient voor aanvang van het zomerkamp op de bankrekening te staan. Betalingsinstructies ontvangt u bij de aanmeldingsbevestiging, nadat uw welp is aangemeld (zie vorige punt).

Maakt u echter de kampbijdrage vóór woensdag 8 juli over, dan kunt u zelf een korting van € 5 verrekenen. U hoeft dan slechts € 80 euro over te maken.

 

Let op: niet overmaken naar de rekening van de vereniging (waar de contributie heen gaat!).

 

5: Fiets meenemen:

Net zoals bij het zomerkamp van vorig jaar, heeft iedereen dit jaar een fiets nodig. Verschillende excursies, zoals naar het zwembad gaan, zullen wij met de fiets doen. Zorg er dus voor dat uw welp een goedwerkende fiets heeft.

 

6: KIF formulier:

De leiding gebruikt het meest recente Kamp Informatie Formulier (KIF) van uw welp die u heeft ingeleverd. Bent u van mening dat de KIF van uw welp verouderd is en aangepast moet worden, dan kunt u een nieuwe opvragen via www.volbert.nl/ledenservice/documenten. Voor onjuistheden als gevolg van veroudering van het KIF aanvaardt de leiding geen aansprakelijkheid.

 

7: Verzekering:

Uw kind is door het lidmaatschap bij Scouting Nederland verzekerd. Dit betreft dan de ongevallen- en de aansprakelijkheidsverzekering. Geadviseerd wordt dat uw kind zelf ook verzekerd is; de scoutingverzekering is namelijk slechts een aanvullende verzekering. Verder sluiten wij met de groep geen gezamenlijke reis- en bagageverzekering e.d. af. Indien u deze verzekering wenst, dient u deze zelf af te sluiten.

 

8: Slaapspullen:

Dit zomerkamp slapen wij in een clubgebouw, Denk wel zelf aan slaapspullen mee nemen zoals: Slaapzak, matje (luchtbed) enz.

 

9: Leiding:

Het kamp wordt gedraaid door de bekende leiding van de welpen jongens en meisjes.

 

10: Geen zakgeld en/of snoep mee! :

Het is niet toegestaan om zakgeld of snoepgoed mee te nemen op kamp. Onze ervaring is dat privé-snoepvoorraden van kinderen leiden tot oneerlijkheid (het ene kind heeft veel snoep, het andere weinig) en snoepen vlak voor de maaltijden, en dat is niet wenselijk. Daarom zal de leiding zorgen voor voldoende snoep/tussendoortjes/eten op geschikte momenten voor iedereen.

 

11: Paklijst:

  • Een slaapzak en een zachte isolerende ondergrond (bijvoorbeeld een matje)
  • Een warme jas & regenkleding
  • Warme kleren voor bij het kampvuur
  • Droge reservesokken, waterdicht schoeisel (bv laarzen)
  • Pyjama
  • Zwemkleding met handdoek
  • Uniform
  • Tandenborstel met geschikte pasta & Zeep & Handdoek
  • Theedoek
  • Bord/mok/bestek met naamlabel
  • Medicijnen (geeft U dit even aan op het Kampinformatie-formulier s.v.p.? Deze wordt op aanvraag verstrekt door de leiding)
  • Zaklamp
  • Zonnebrandcrème
  • Antimuggen spray
  • Zakmes met naamlabel (wordt aan het begin van het kamp door de leiding ingezameld).
  • Iets lekkers voor de leiding wordt gewaardeerd J
  • Themakleding (stiekem verklappen wij iets over het thema, maar themakleding is een oud-Griekse toga).
  • Fiets.

 

12: Tot slot:

Denkt u bij ontvangst op zaterdag aan het inleveren van de Zakmessen. Uit veiligheidsoverwegingen mogen welpen alleen met toestemming onder toezicht in de kampvuurkuil met messen ‘spelen’.

 

Mocht u nog vragen hebben over het kamp, naam dan gerust contact met de leiding op: voor welpen-meisjes met Benjamin Waanders (tel. 06-30477217, email benjamin@volbert.nl) en met Tijs Weustenraad voor de welpen-jongens (email: tijs@volbert.nl).

Denk s.v.p. aan de aanmelding (uiterlijk 1 juli) en betaling; zie punten 3+4 hierboven!

 

 

Het wordt een geweldig kamp! We hebben er zin in!

 

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

De welpen jongens en meisjes leiding.

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?