Verenigingsbestuur
Het verenigingsbestuur is verantwoordelijk gesteld voor het dagelijks reilen en zeilen van de groep. In samenwerking met het stichtingsbestuur en de overige kaderleden zorgen zij voor evenwichtige groep die alle faciliteiten voorhanden heeft om de doelstelling van de vereniging te behartigen.
Het bestuur wordt in fases om de 4 jaar gekozen uit vrijwilligers en is opgebouwd uit de volgende functies:
Functie |
Ingevuld door |
Voorzitter | Vacant |
Penningmeester | Brigitte Schrave-vd Salm |
Secretaris | Leanne de Boer-vd Weij |
Ledenadministratie | Esther Jansink |
Gebouw beheerder | Harold Versteeg |
Materiaalbeheerder | Freek Pompert, Mart van Lier en Daan Boerrigter |
Groepsbegeleider | Vacant |
*klik op een link om de functie omschrijving (indien beschikbaar) te lezen.
Benieuwd hoe de organisatiestructuur van Scouting ’t Volbert er uit ziet? Kijk dan op de pagina organisatiestructuur.