Skip to main content

 

Beste scouts en ouders,

 

Hierbij meer informatie over het zomerkamp. Nog een paar weken, en dan gaan we op pad!
In Baarn, Utrecht ligt het mooie scouting labelterrein Buitenzorg te Baarn (Utrecht), waar we dit jaar naar toe gaan. Mocht je nieuwsgierig zijn kun je alvast een kijkje nemen op hun website:

https://buitenzorg.scouting.nl/

Thema
Het thema van dit jaar is: Glamping! Dit betekent dat het kamp in den beginne sober zal zijn, maar jullie kunnen deze op allerlei manieren luxer maken!

Tijden
Zaterdag 21 juli om 14.00 uur worden de scouts verwacht in Baarn. Zaterdag 28 juli kunnen de scouts om 13:00 uur worden opgehaald. Waarna we met zijn allen naar het clubhuis rijden waar het kamp wordt afgesloten.

Inschrijven
We gaan ervan uit dat iedereen komt, dus er is geen inschrijving. Als je niet kan komen, horen wij dat graag uiterlijk 9 juli per e-mail.

Kampbijdrage
De kampbijdrage voor het zomerkamp is net als vorig jaar € 130. Deze mag overgemaakt worden naar rekening nummer: NL38 RABO 0103 2671 23 op naam van B.A.G. Schrave-van der Salm
De betaling dient maandag 9 juli op de rekening te staan vermeld bij het over maken de naam van de scout.

Verzekering
Jouw scout is door het lidmaatschap bij Scouting Nederland verzekerd. Dit betreft dan de ongevallen- en de aansprakelijkheidsverzekering. Geadviseerd wordt dat jouw scout zelf ook verzekerd is; de scoutingverzekering is namelijk slechts een aanvullende verzekering. Verder sluiten wij met de groep geen gezamenlijke reis- en bagageverzekering e.d. af. Indien je deze verzekering wenst, dien je deze zelf af te sluiten.

Fiets
Wij hebben fantastische activiteiten georganiseerd! Sommige zijn lopend te bereiken, maar voor sommige activiteiten moeten we er ook naartoe fietsen. De scouts moeten daarom een goeie fiets meenemen! Met goede banden, ketting en verlichting etc. Het is de verantwoordelijkheid van de ouder om de fiets op het kampterrein te krijgen en weer mee te nemen naar huis. Als dit niet lukt, raden we het aan om andere ouders te vragen of ze kunnen helpen. Als dit echt niet lukt, neem dan contact op met de leiding. dan kunnen we kijken of er nog een klein plekje is in de aanhanger.

KIF
We nemen de meeste recente kamp informatie formulier (KIF) mee van uw scout. Deze KIF kun je Hier invullen of aanvullen. Het formulier staat dan onder het kopje Mijn scouting –> Aanvullende lidgegevens. Voor onjuistheden als gevolg van veroudering van het KIF aanvaardt de leiding geen aansprakelijkheid. Let op: bij de inschrijving heb je weliswaar eventuele dieetwensen en/of bijzonderheden doorgegeven. Echter vervangt dat niet het KIF; om mee te gaan op kamp is het noodzakelijk dat de leiding van de scouts in het bezit is van een KIF.

Zonnebrand en anti-muggenspray
Het wordt warm en zonnig, dus het is erg belangrijk dat de kinderen voldoende zonnebrand, after-sun meenemen; Tevens is het nodig dat ze een bidon en een petje meenemen! Op het terrein zitten muggen, dus anti-muggenmiddel zoals Deet is wenselijk!

Een globale paklijst:

  • Fiets;
  • Een rugzak (om alles in te doen);
  • Een slaapzak;
  • Matje en eventueel een isolatiematje;
  • Kussen;
  • Jas en regenkleding;
  • Voldoende kleding (maar zeker niet te veel);
  • Kleren voor bij het kampvuur;
  • Waterdichte ingelopen schoenen waar de scout lang op kan lopen;
  • Voldoende sokken;
  • Dagrugtas;
  • Bidon;
  • Pyjama;
  • Zwemkleding en handdoek;
  • Uniform en das;
  • Toiletspullen
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Evt. Medicijnen(geef dit even aan op het Kampinformatie-formulier s.v.p. Deze wordt op aanvraag verstrekt door de leiding);
  • Zaklamp;
  • Zonnebrandcrème;
  • Anti-muggenmiddel;
  • Zakmes;
  • Bord, Mok, Bestek met naamlabel;
  • Theedoek;
  • Iets om mee te vermaken, (spel, boek etc.);
  • Snoep;
  • Iets lekkers voor de leiding wordt gewaardeerd;
  • Themakleding, zo glamorous mogelijk. Zie hieronder voor inspiratie:


Wij hebben er erg veel zin in!

Groetjes de scouts- jongens leiding

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?