Zomerkamp Contact & Inpak informatie

Geplaatst op 2 juli 2013 , in Scouts: Meiden, door Johannes de Boer [Twitter: @hannesnl]

berlin-skyline-black

Lieve meiden,

We kunnen nu echt gaan aftellen, want nog 3 dagen school en ouders, en dan is het eindelijk zover: Berlin here we come!!!

In deze post proberen we zo kort mogelijk nog even alle belangrijke informatie op een rijtje te zetten.

Let op ! : Als er nog belangrijke informatie of wijzigingen zijn, dan zetten we dat vrijdagavond om uiterlijk 20:00 uur op de website.

Digitale KIF + kopie identiteitskaart

We hebben nog niet van iedereen een digitaal KIF-formulier en een kopie identiteitskaart ontvangen. Graag zo snel mogelijk mailen.

Kamptijden

  • We verzamelen zaterdag 6 juli om 08:00 uur op station Enschede, spoor 4. Om 08:26 uur vertrekt de trein
  • We komen terug op zaterdag 13 juli op hetzelfde perron. We arriveren vermoedelijk om 18:20 uur. Het exacte tijdstip zetten we aan het einde van die middag op de website.

Contactgegevens

De leiding is tijdens het gehele kamp voor noodgevallen bereikbaar op de volgende telefoonnummers : +49 15 73 926 65 20 & +31 6 22 49 05 07.Tijdens het kamp houden we op de website een digitaal logboek bij.

Voor de rest van de info, klik op de titel van dit bericht om naar de website te gaan.

Download hier de Deelnemerslijst met adresgegevens (beschikbaar t/m 13 juli)

Website overnachtingsadres za-wo : www.pfadfinderburg.de
Website overnachtingsadres wo-za : www.grunewaldheim.de

Meenemen voor zaterdag overdag

1x lunchpakket voor onderweg
lekkers & drinken

Wat neem JIJ mee voor de groep?

Kijk in de tabel hieronder goed wat jij meeneemt voor ons allemaal. Mocht je een van de dingen achter jouw naam onverhoopt toch niet hebben. Mail dan naar Johannes.

Naam Meenemen
Johannes 1x brander
1x pannetjes + pannenklem
1x telefoon
1x koekepan
1x kruiden
Douwe 1x tent (2 pax)
1x tarp (clubhuis)
Hannah 2x theedoek
1x EHBO doos
Emma 1x tent (3 pax)
1x theedoek
Anne B 1x telefoon
rol boterhamzakjes
1x klein flesje afwasmiddel
Cyrine 1x theedoek
1x schilmesje
Shania 1x pannetjes + pannenklem
1x brander
1x schilmesje
Carlien 1x tent (2 pax)
1x telefoon
1x pannetjes + pannenklem
Karlijn 1x theedoek
Loes 1x theedoek
Inge 1x brander
1x pol/roerlepel
Lisa 1x tent (3 pax)
Linda 1x pannetjes + pannenklem
1x pol/roerlepel
Sanne 1x telefoon
1x brander
1x theedoek
Maud 1x tent (5 pax)
Pim 1x tent (3 pax)

In de trein verdelen we het gewicht van deze dingen zo eerlijk mogelijk.

Persoonlijke Paklijst (wat je dus niet moet vergeten)

  • !!! Identiteitskaart !!!
  • Dagrugzak/schoudertas (voor in de stad)
  • Broeken
  • Shirtjes
  • 1 warme trui
  • 1 dunne trui
  • Kleine toilettas –> geen grote flessen (maar reisflesjes (lege en gevulde) bij euroshopper, action of etos ) // shampoo kun je best delen (maar spreek het wel af) // Zonnebrandcrème // Antimuggen spray // Evt. Medicijnen
  • Slaapzak die IN je tas past
  • Iso matje, of self-inflate due GEEN luchtbed
  • hersluitbare fles of bidon
  • Zakmes
  • Fotocamera
  • Schrijf boekje
  • Volbert das (voor Pim neemt de leiding die mee)
  • Water/wind dichte jas, of poncho
  • Stevige schoenen
  • Pyjama
  • Zwemkleding
  • Handdoek (voor douchen & zwemmen)
  • Zaklamp
  • Bord, Mok, Bestek
  • Leesboek
  • Spelletje voor onderweg
  • Zakgeld : E 10,-
  • Kleedgeld (voor de Primark 😉 )

 

Scouting 't Volbert is zoveel meer dan opkomsten alleen! Kijk ook eens bij over scouting 't Volbert.