Skip to main content

Beste scouts en ouders/verzorgers,

In het weekend van 30 oktober tot en met 1 november 2020 hopen we weer met z’n allen op najaarskamp te gaan. Dit najaarskamp zal gezamenlijk zijn met alle scouts (jongens en meiden). Wel houden we hierbij een slag om de arm, omdat de coronaregels onlangs weer zijn aangescherpt en misschien nog verder zullen worden aangescherpt. Maar omdat we natuurlijk van het beste scenario uitgaan, krijgen jullie hierbij alvast alle informatie voor dit weekendkamp.


Waar

We zullen dit weekend verblijven in het clubgebouw van Scouting de Klomp, te Haaksbergen. U kind uw kind brengen naar en ophalen van dit adres: Geukerdijk 100, Haaksbergen.


Wanneer

Aanvang kamp: vrijdag 31-10-20 om 20:00 uur

Einde kamp: zondag 01-11-20 om 14:00 uur


Thema

Ook aan dit kamp zit natuurlijk weer een leuk thema verbonden. Alles daarover vind je in de themabrief: https://drive.google.com/file/d/1DersaRLade0KwUrmASfh_EoTtserY1-G/view.


Paklijst

  • Stevige tas
  • Uniform en das
  • Drinkfles
  • Vuilniszak
  • Dagrugzak
  • Slaapzak
  • Matje
  • Jas & regenkleding
  • Reserve kleding
  • Warme kleding voor ’s avonds
  • Droge reserve sokken
  • Stevige schoenen
  • Pyjama
  • Toiletspullen
  • Handdoek
  • Theedoek
  • Zaklamp
  • Zakmes
  • Themakleding (zorg dat je in je degelijkste werkkleding op kantoor verschijnt)
  • Bord, mok & bestek (tip: plak er een watervast label met de initialen van de scout op)
  • Eventuele medicijnen  (moeten onder medische gegevens vermeld staan in SOL).
  • Iets lekkers voor de leiding 😉

Deelname

We hopen natuurlijk dat alle scouts meegaan op dit gave kamp. Inschrijven kan via deze link:  https://forms.gle/YGb6KABY4sPSTRL66. Inschrijven kan tot dinsdag 27 oktober, dit is tevens de deadline voor het betalen van de kampbijdrage. Wilt u uw kind na 27 oktober nog inschrijven, overleg dat dan even met een leiding. Deze zal u laten weten of deelname nog mogelijk is.


Medische informatie/kampbijdrage

De kampbijdrage voor dit kamp is €29,50. Dit kan o.v.v. de voor- en achternaam van de scout overgemaakt worden naar de bankrekening: NL38 RABO 0103 2671 23 t.n.v. Scouting ’t Volbert. Bij het ontvangen van de kampbijdrage gaan wij ervan uit dat de medische informatie op SOL volledig is ingevuld, de ouder/verzorg(st)er draagt hier zelf verantwoording voor. Dit is nu extra belangrijk i.v.m. het coronavirus, zonder aanvullende medische informatie is deelname aan het kamp niet mogelijk. Wij vragen u om hierbij ook te controleren of de rest van uw gegevens nog up-to-date zijn (e-mailadres, telefoonnummer, etc.).


Installatie

Op zondag 1 november om 13:30 uur worden de scouts die zijn overgevlogen en/of nieuw zijn bij de ‘t Volbert officieel geïnstalleerd. Dit betekent dat ze officieel scout worden. Het is voor de installatie belangrijk dat alle scouts hun uniform en hun volbert-das dragen. Nieuwe scouts kunnen een volbert-das bestellen bij de leiding. Bij de scouts dragen we een beige blouse. Klik hier om de scouts-blouse online te bestellen. Helaas mogen ouders dit keer, vanwege de corona-maatregelen die zijn vastgesteld door de overheid en Scouting Nederland, niet aanwezig zijn bij de installatie. Wel zullen wij zorgen voor foto’s, zodat u deze samen met uw kind terug kunt kijken.


Contact

Voor afmeldingen, vragen en opmerkingen kunt u een mailtje sturen naar karlijn@volbert.nl. Mocht u tijdens het kamp dringend contact met ons willen opnemen, dan kunt u gebruik maken van de noodnummers (voor de scouts-meiden is dit 06-18590384 en voor de scouts jongens is dit 06-15334303). Wilt u ons bereiken dan kan dit op beide nummers, ongeacht de speltak van uw kind.

 

Wij hebben er al zin in!

Met vriendelijke groet,

De scoutsleiding

Pim, Joppe, Teun P., Mustafa, Teun B., Karlijn en Lisa

 

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?