Beste ouders/verzorgers en welpen,

 

De welpen gaan op weekendkamp! Op zaterdag 31 oktober om 14:00 uur verwachten we de welpen in uniform op de locatie: 

Scouting Ariëns Ingrid, Haaksbergerstraat 50, 7555 HC Hengelo

Op zondag 1 november doen we ook de installatie van de nieuwe welpen en leiding. Ouders zijn hierbij helaas i.v.m. de corona maatregelen niet welkom. Maar we zullen mooie foto’s maken van het instaleren.

Het kamp is daarna om 16.00 uur afgelopen.

 

Tijdens het kamp is de leiding voor dringende gevallen bereikbaar op het noodtelefoonnummer. Dit nummer wordt via de mail met jullie gedeeld.

 

De kampbijdrage per welp is 30 euro. Wij verzoeken u deze bijdrage voor 24 oktober over te maken op de volgende rekening:

NL60 RABO 0103 2671 15  t.n.v. Scouting T Volbert.
In de omschrijving graag de naam van het kind. Per kind gelieve een aparte betaling.

U kunt uw kind inschrijven door hier te klikken.

 

In verband met de voorbereidingen zouden we graag de aan- en afmeldingen uiterlijk zondag 24 oktober binnen willen hebben. We doen ons best voor een superleuk weekend, en hopen daarom dat zoveel mogelijk kinderen meegaan.

 

Scouts online (SOL)

Zouden jullie nogmaals kunnen checken of alle gegevens up-to-date in SOL staan en er geen informatie mist. Het is namelijk erg belangrijk voor ons dat we van ieder kind de aanvullende gegevens binnen hebben.

 

Installatie

Op zondag 1 november worden de welpen en leiding die zijn overgevlogen en/of die nieuw zijn bij de welpen jongens officieel geïnstalleerd. 

Het is voor de installatie belangrijk dat alle welpen hun uniform en hun Volbertdas dragen. De welpen die geïnstalleerd worden hoeven alleen een uniform aan, en dus nog geen das; zij ontvangen apart een bericht over de installatie.

 Paklijst:

  • Een slaapzak en een zachte ondergrond (bijvoorbeeld een matje);
  • Een jas & regenkleding;
  • kleren voor bij het kampvuur;
  • Droge reservesokken, waterdicht schoeisel (bv laarzen);
  • Pyjama;
  • Uniform en das;
  • Tandenborstel met geschikte pasta & zeep & handdoek.
  • Medicijnen;
  • Zaklamp;
  • Zakmes met naamlabel;
  • Iets lekkers voor de leiding wordt gewaardeerd
  • Bord/mok/bestek wordt bij dit kamp centraal verzorgd. U hoeft dit niet mee te geven.

Dit kamp wordt gedraaid door de leiding: Dominique, Joost, Mart, Amber, Evert-Jan en Wesley.

 

Denkt u bij de ontvangst op zaterdag aan het volgende:

  1. Zakmessen dienen te worden ingeleverd. Uit veiligheidsoverwegingen mogen de welpen alleen met toestemming onder toezicht in de kampvuurkuil met messen ‘spelen’.
  2. Snoepgoed thuislaten. Onze ervaring is dat privé-snoepvoorraden van kinderen leiden tot oneerlijkheid (het ene kind heeft veel snoep, het andere weinig) en snoepen vlak voor de maaltijden, en dat is niet wenselijk. Daarom zal de leiding zorgen voor voldoende snoep/tussendoortjes/eten op geschikte momenten voor iedereen.
  3. Indien uw kind medicijnen gebruikt, dient u deze in te leveren bij de leiding. De leiding bewaart deze en dient ze toe precies zoals op de gegevens in SOL zijn aangegeven. Het is niet de bedoeling dat kinderen zelf medicijnen bewaren.
  4. we gaan er vanuit dat de KIFs van de welpen gecontroleerd zijn en up-to-date.

 

Mocht u nog vragen hebben over het kamp, neem dan gerust contact met de leiding op.

 

We hebben er zin in!

 

Met vriendelijke groeten van de welpenleiding.

Open chat
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?