Skip to main content

Beste ouders/verzorgers van de welpenmeiden,

Wij zijn zeer verheugd te mogen melden dat het alweer bijna tijd is voor het najaarskamp! Ook dit jaar gaan de welpenmeiden weer alleen op kamp en in deze infobrief vindt u, naast natuurlijk de aanmeldlijst, alle info voor dit weekend.

Waar & Wanneer

Wij verwachten de welpen in uniform op zaterdag 11 november om 12.00 uur op de volgende locatie:

Scouting John F. Kennedy

Bosrand 24, 7602 CH Almelo

De installatie van de nieuwe welpen zal plaatsvinden op zondag om 14:30u en om 15:00u zullen we het kamp sluiten en kunnen de kinderen opgehaald worden.

Aanmelden

Aanmelden kan via deze link of via de onderstaande groene knop! Aanmelden kan t/m 9 november.

Ik meld me aan!

Kampbijdrage

De kampbijdrage per persoon is €35,-. Deze bijdrage moet uiterlijk 10 november op de volgende rekening staan: NL41 RABO  0103 2670 69 t.n.v. Scouting T Volbert o.v.v. NAAM KIND + najaarskamp 2023.

Installatie

Op zondag 12 november om 14.30u worden de nieuwe welpen officieel geïnstalleerd! Ouders mogen hierbij zijn om foto’s te kunnen maken. Het is voor de installatie belangrijk dat alle welpen die al geïnstalleerd zijn hun uniform en hun Volbertdas dragen. De welpen die nog niet geïnstalleerd zijn hoeven alleen een uniform aan, en dus nog geen das; zij ontvangen apart een bericht over de installatie.

Paklijst

  • Uniform en das
  • Een slaapzak en een zachte ondergrond (zoals een matje)
  • Bord, mok en bestek
  • Een theedoek
  • Een jas & regenkleding
  • Kleren voor bij het kampvuur
  • Droge reserve sokken en waterdicht schoeisel (zoals laarzen of bergschoenen)
  • Pyjama
  • Toiletspullen (zoals tandenborstel en tandpasta)
  • Zaklamp
  • Zakmes met naamlabel
  • Themakleding (zoals aangegeven in de themabrief)
  • Evt. medicijnen (zoals aangegeven in SOL)
  • Iets lekkers voor de leiding wordt altijd gewaardeerd 🙂

* De themabrief zult u nog ontvangen

SOL

Belangrijk is dat de gegevens in SOL (klik hier) https://sol.scouting.nl/ volledig up-to-date zijn (uiterlijk 10 november). Dit betekent dat er minimaal 2 telefoonnummers in staan. Bij voorkeur 2 oudercontacten en/of een tweedelijnscontactpersoon.

Ook moeten de aanvullende lidgegevens zijn ingevuld (dit moet altijd volledig). Als uw SOL niet is ingevuld kan uw kind niet mee op kamp. Bij problemen kunt u altijd een mailtje sturen! 🙂

Regels

Denkt u bij de ontvangst op zaterdag aan het volgende:

  • Zakmessen dienen bij aanvang van het kamp te worden ingeleverd. Uit veiligheidsoverwegingen mogen de welpen alleen met toestemming onder toezicht van de leiding in de kampvuurkuil hun zakmes gebruiken.
  • Snoepgoed thuislaten. Onze ervaring is dat privésnoepvoorraden van kinderen leiden tot oneerlijkheid (het ene kind heeft veel snoep, het andere weinig) en snoepen vlak voor de maaltijden, en dat is niet wenselijk. Daarom zal de leiding zorgen voor voldoende snoep/tussendoortjes/eten op geschikte momenten voor iedereen.
  • Ook eventuele mobieltjes en horloges mogen de welpen thuislaten, deze kunnen alleen maar kwijtraken of stukgaan en hebben ze niet nodig.
  • Indien uw kind medicijnen gebruikt, dient u deze in te leveren bij de leiding. De leiding bewaart deze en dient ze toe precies zoals op de gegevens in SOL zijn aangegeven. Het is niet de bedoeling dat kinderen zelf medicijnen bewaren. Zorg dat SOL up-to-date is, want als dit niet zo is kan uw kind NIET mee op kamp!

Tijdens het kamp is de leiding voor dringende gevallen bereikbaar op het noodtelefoonnummer: +31 6 38380752

Mocht u nog vragen hebben over het kamp, neem dan gerust contact met de leiding op.

We hebben er zin in!

Met vriendelijke groetjes van de leiding,

Evert-Jan, Jacob, Juna, Anne en Sebastiaan

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?