Skip to main content

Beste ouders/verzorgers van de welpen-meiden,

De welpen gaan op weekendkamp!  Op zaterdag 6 april om 11:00 uur verwachten we de welpen meiden in uniform op de kamplocatie: Scouting de Klomp, Geukerdijk 100 Haaksbergen. Op zondag 7 april om 14:00 uur kunnen de kinderen weer worden opgehaald.

Tijdens het kamp is de leiding voor dringende gevallen bereikbaar op het noodtelefoonnummer 0657870900, van teamleider Lisa.

De kampbijdrage per welp is €18,–. Gelieve dit geld overmaken naar NL41 RABO 0103 2670 69 met de naam van uw kind erbij.

In verband met de voorbereidingen kan aanmelden nog tot 30 maart. We hebben inmiddels al wat aanmeldingen ontvangen. Aanmelden kan bij Karlijn: karlijn@volbert.nl

KIF

Van iedere welp dient de welpenleiding in het bezit te zijn van een volledig ingevuld “Kamp Informatie Formulier” (hierna: KIF). Het document BLANCO_KIF kun je hier downloaden. Als de leiding al in bezit is van een recente KIF hoef je deze niet nog een keer in te vullen.

Verzekering

Uw kind is door het lidmaatschap bij Scouting Nederland verzekerd. Dit betreft dan de ongevallen- en de aansprakelijkheidsverzekering. Geadviseerd wordt dat uw kind zelf ook verzekerd is; de scoutingverzekering is namelijk slechts een aanvullende verzekering. Verder sluiten wij met de groep geen gezamenlijke reis- en bagageverzekering e.d. af. Indien u deze verzekering wenst, dient u deze zelf af te sluiten.

Paklijst:

  • Een slaapzak en een zachte ondergrond (bijvoorbeeld een matje);
  • Een jas & regenkleding;
  • Kleren voor bij het kampvuur;
  • Droge reservesokken, waterdicht schoeisel (bv laarzen);
  • Pyjama;
  • Uniform en das;
  • Tandenborstel met geschikte pasta & zeep & handdoek.
  • Medicijnen (geeft u dit even aan op het Kampinformatie-formulier s.v.p.? Deze wordt op aanvraag verstrekt door de leiding);
  • Zaklamp;
  • Zakmes met naamlabel;
  • Themakleding: dit is nog geheim 😉
  • Iets lekkers voor de leiding wordt altijd gewaardeerd
  • Bord/mok/bestek

Dit kamp wordt gedraaid door de bekende leiding: Karlijn, Lisa en Sanne.

Denkt u bij de ontvangst op zaterdag aan het volgende:

  1. Zakmessen dienen bij aankomst ingeleverd te worden. Uit veiligheidsoverwegingen mogen de welpen alleen met toestemming onder toezicht in de kampvuurkuil met messen ‘spelen’.
  2. Met een KIF-formulier kunt u contactinformatie, diëten, allergieën, medicijngebruik of andere bijzonderheden aan ons doorgeven. Deze informatie wordt met de aanwezige leiding besproken en vertrouwelijk behandeld. Let op:
    1. U bent als ouder/verzorger zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van een KIF met volledige en actuele informatie. Indien de informatie verouderd is, dan kunt u een blanco formulier hier vinden en de ingevulde versie bij de leiding inleveren.
    2. Voor onjuistheden of onvolledigheden van het KIF aanvaardt de leiding geen aansprakelijkheid.
    3. Het KIF is het enige medium om dergelijke informatie officieel aan ons door te geven. Eventuele aanvullingen moeten daarom op het KIF-formulier te worden genoteerd (geen losse briefjes e.d. inleveren).
    4. Indien uw kind medicijnen gebruikt, dient u deze in te leveren bij de leiding en het gebruik op het KIF te vermelden. De leiding bewaart de medicijnen en dient ze toe precies zoals op het KIF is aangegeven. Het is niet de bedoeling dat kinderen zelf medicijnen bewaren.

Mocht u nog vragen hebben over het kamp, neem dan gerust contact met de leiding op.

We hebben er zin in!

Met vriendelijke groeten,

Lisa, Sanne en Karlijn (leiding welpen meisjes)

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?